Industria de imprimare a obiectelor cu ajutorul printerelor 3D este în continuă ascensiune, din acest motiv a fost elaborată o strategie de promovare a produselor printate până în 2026. Se preconizează ca până în 2025, cifra de afacere în plan mondial să crească cu 16,5 %.
Dezvoltarea imprimării 3D include și furnizarea unor servicii precum consultare, oferirea unor soluții, instalare și suport tehnic. De asemenea, presupune rezolvarea unor probleme legate de licență și patentare, care vor reduce semnificativ timpul și costurile dedicate politicii de marketing. În consecință, cheltuielile de producere se reduc, limitându-se în mare parte la utilizarea unui toner de calitate. Respectiv și costul achitat de către client devine mai rezonabil.
Cercetătorii care evaluează piața printerelor 3D care produc plastic depun efort pentru a descoperi noi oportunități, dar și restricțiile și amenințările care stagnează progresul industriei în următorii 7 ani. Evaluarea semnificativă a unor factori precum cererea și oferta, importul și exportul, piața de desfacere, capacitatea de producție și volumul consumului, reprezintă un rol esențial în industrie. Prin cunoașterea acestor aspecte este posibilă oferirea unor avantaje competitive proprietarilor de afaceri, părților interesate și crearea strategiilor de marketing raportate la oferta concurenților și potențialul propriei companii. Datele acumulate au fost prezentate în diagrame, tabele și materiale grafice care pot fi incluse în oricare prezentare de afacere.
Cele mai importate date au fost reprezentate într-un raport, care pe lângă scopul de a ajuta publicul să descopere și să înțeleagă potențialele provocări și probleme, mai include și feedback-ul clienților referitor la produse. Aceste informații pot explica și simplifică procesul de dezvoltare, deoarece sunt axate pe anumite grupuri de persoane țintă. Adițional, datele colectate despre piața de imprimante 3D contribuie la o concurență loială.
Proprietarii de afaceri pot găsi informații necesare pentru a decide ce acțiuni eficiente să ia pentru a-și dezvolta businessul. Este absolut necesar ca studiile realizate să confirme că articolele realizate de producător să corespundă cu nevoile clienților.
Raportul de bază afișează producția, veniturile, prețul, cota de piață și rata de creștere. În primul rând sunt prezentate 2 categorii principale: termoplastic FDM și Fotopolimer de rășina și polietilenă. Datele finale se axează pe starea și perspectivele pentru aplicații majore, campanii de reducere, marketing și rata de creștere. Aspecte analizate pentru dezvoltarea industriei de imprimante 3D:
Din punct de vedere geografic acest raport studiază producătorii și consumătorii de top. Regiunile principale caracterizate în baza capacității, producției, consum, cota de piață și oportunitatea de creștere, sunt: America de Nord, Europa, China, Japonia, Asia de Sud, India.
Studiul rezumă dificultățile în găsirea informațiilor necesare despre starea pieței și perspectivele de dezvoltare în următorii ani. Cel mai important este că acest studiu include statistici vitale despre principalele companii care ocupă locuri se frunte în industrie. De asemenea, informațiile acumulate contribuie la calcularea cotei de piață și stabilirea unui preț cât mai bun în raport preț-calitate pentru produsul final.